Home » Retourneren

RETOURNEREN & RUILEN


Wat is de retourstermijn?

Bij Solé the label heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen en onbeschadigd retourneert. Bewaar je retoursbewijs totdat we deze hebben verwerkt. 

 

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Zodra we jouw retourzending ontvangen hebben sturen we je een e-mail. Daarna kan de verwerking van jouw retourzending maximaal 14 dagen duren. We sturen je een e-mail als deze retour verwerkt is, dan ontvang je binnen enkele dagen het bedrag terug op je rekening,

Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
- iDeal/Bancontact: Het bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op je rekening.

 

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.

 

Voorwaarden retourneren

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.

  • Retourneren in de winkel is gratis. Alle andere retourzendingen zijn voor eigen rekening.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen bij ons. De klant kan zich melden via het contactformulier. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
  • Heb je bezorgkosten betaald? Als je alle artikelen uit je bestelling retourneert, krijg je ook de bezorgkosten terug.
  • Klopt je bestelling niet? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@solethelabel.nl of via ons contactformulier en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.

 

Garantie & service

Bij Solé the label heb je altijd 6 weken garantie op je aankoop. Is een item kapot of ben je ontevreden over een product? Neem dan contact op via info@solethelabel.nl & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing. 

Heb je iets gekocht bij een verkooppunt? Dan verloopt de garantie ook via het desbetreffende verkooppunt.