Home » Bezorgen

BEZORGEN


 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

 Wij doen er uiteraard alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.

- PostNL pakketten op werkdagen vóór 17.00 worden dezelfde dag verzonden.
*Geen bezorging op zondag

- Brievenbuspost besteld op werkdagen vóór 17:00 uur wordt dezelfde dag verzonden.
*Geen bezorging op zondag en maandag

Heb je de keuze gemaakt voor een pakket met track & trace code? Dan kun je via een mail jouw pakket volgen tot aan ontvangst. *let op! tijdens acties & sale kan de verzending langer duren.

 

Moet ik de verzendkosten betalen?

Wanneer je een bestelling boven de €50,00 plaatst betaal je geen verzendkosten op de goedkoopst mogelijke verzendmethode. Plaats je een bestelling van onder de €50,00 euro? Dan kun je kiezen uit verschillende verzendopties. Wij bieden de volgende opties aan:

 

- Brievenbuspakket €1,95
- Brievenbuspakket Track&Trace €3,95
- PostNL pakket €4,95

Bestellingen buiten Nederland
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze worden automatisch doorberekend in het bestelproces.

 

 

Voor welke verzendopties kan ik kiezen?

PostNL brievenbuspakket
Dit betekent dat PostNL jouw pakketje door de brievenbus aflevert. Bij deze optie ontvang je geen track & trace code. Houd er hiernaast ook rekening mee dat het soms langer kan duren voor jouw brievenbuspakketje wordt afgeleverd ten opzichte van de verzendmethode PostNL pakket. 

PostNL brievenbuspakket Plus
Met de 'brievenbuspakket plus' optie wordt je pakket op dezelfde manier verstuurd als een gewoon brievenbuspakketje, echter ontvang je nu wél een track & trace code. Hiermee kun je jouw brievenbuspakketje volgen tot het moment van leveren.

PostNL pakket
Bij deze verzendmethode ontvang je ook een track & trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering. Deze track & trace code ontvang je van ons vanaf het moment dat het pakketje ons magazijn verlaat.

Kan ik mijn adres wijzigen?

Helaas kan ons systeem geen wijzigingen meer aan orders aanbrengen zodra ze geplaatst zijn. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

 

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track & trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven wat de status is van de levering. Wanneer je hebt gekozen voor een brievenbuspakket, dan heb je geen track & trace code ontvangen. De levering van een brievenbuspakketje kan vaak wat langer duren en deze worden niet bezorgd op zondag en maandag.

 

Levertijden tijdens acties & feestdagen

Tijdens feestdagen en acties is het bij PostNL & Solé the label vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk te verwerken. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later bij je aan kan komen, dan dat je van ons gewend bent.